نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
و ناگهان زانیولـــــو . . .

و ناگهان زانیولـــــو . . .

 

در حالیكه نیكولو زانیولو و باشگاه رم هنوز بر سر مسائل مالی برای فصل آتی به توافق نرسیده‌اند و خبرهای امیدوار كننده‌ای از مذاكرات جالوروسی با کلودیو ویگورلی (مدیر برنامه‌های زانیولو) به گوش نمی‌رسد، مسئولان یوونتوس با دقت در حال رصد اوضاع هستند.

 

روزنامه La Gazzetta dello Sport با اشاره به ادامه مذاكرات نافرجام زانیولو و رم نوشته است:

 

بر خلاف درخواست 3.1 میلیون یورویی هافبك خلاق رم به رمی‌ها، جالوروسی روی پرداخت 2.5 میلیون یورو در سال به صورت 2 میلیون دستمزد ثابت و 500 هزار یورو به عنوان پاداش نظر دارد.

 

شكاف مبالغ مورد نظر طرفین باعث شده تا زانیولو كه روز گذشته (2 ژوئیه) 20 ساله شد با تأمل بیشتری به آینده ورزشی‌اش نگاه كند. او كه تا تابستان سال 2023 با رم قرارداد دارد تابستان گذشته در ازای انتقال راجا ناینگولان به اینتر ناتزیوناله از جمع نراتزوری جدا و به پایتخت ایتالیا نقل مكان كرد.

 

یوونتوس یكی از اصلی‌ترین تیم‌هایی است كه برای جذب ستاره نوظهور فوتبال ایتالیا دورخیز كرده و علی‌رغم فعالیت چشمگیرش در خط هافبك همچنان میل فراوانی برای انتقال زانیولو به تورین دارد.

 

زانیولو در فصل گذشته علی‌رغم سن پایین‌اش یكی از هافبك‌های ثابت رم در اكثر دیدارهای این تیم بود؛ بطوریكه 37 بار با لیاس جالوروسی در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 6 گل نیز به ثمر رساند. درخشش زانیولو در رم باعث شد كه از سوی روبرتو مانچینی به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شود.

 

گفتنی است نیكولو زانیولو از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا در فصل 2018‐2019 به عنوان بهترین بازیكن جوان رقابت‌های سری آ انتخاب شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: